Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 15 mars 2014 11:41

Hej alla!

Jag tror jag är kär..

Fast killen går i nian..

Och jag går bara i Sexan..

Vad ska jag göra?????

Jag tänker på honom typ hela tiden...

Och.. Jag hoppas ju såklart att gillar mig också, Fast skulle ALDRIG våga fråga chans.


Såhär är det:

De i 6:an-9:an Går i samma byggnad men har olika lektioner.

Och på ett EA(Eget arbete/Elevens val) i tisdags som alla i hela högstadiet har så satt vi båda i bildsalen.

Det finns 2 bord i bildsalen. Jag satt med 3 kompisar vid ett av borden och han satt med några av hans kompisar på det andra. Jag känner typ 2 av de (De går i min mentorsgrupp) och de spelade musik till nån gympagrej.

Och han satt med sin dator  typ mittimot mig om man tänker mitt över borden.

Och jag och mina kompisar satt och arbetade och typ garvade hela tiden och de spelade musik. 

Och han tittade på mig ibland, och jag vet inte om det var inbillning att han tittade just på mig, för det kan det ju vara.

Men jag tittade på honom typ hela tiden, och han kan ju bara ha tittat upp ibland, men jag vet inte...

Gaaah!!

Det här driver mig till vansinne, Men hur tänker jag egentligen.. Han går i NIAN och jag går i SEXAN!

Det skiljer 3 år! Han är FEMTON(16 i år) och jag är TOLV(13 i år)!!! Liksom, även om han gillar mig också, tänk vad mina kompisar skulle säga(Har inte berättat de) och hans kompisar och så..

Fast ofta han skulle gilla mig.. Haha, Dagens skämt..

Men flippar ändå ur!!!!!!!

Aja..

Ses


//Sanna

Av Sanna - 15 mars 2014 09:41

Hej alla!

Förlåt för dålig uppdatering, Har haft nationella!


Nu är det dags att snacka mode!

På våren ÄÄLSKAR jag att ha färg!

Det blir som en liten kick!

Min stilförebild är Cher Lloyd och hon har ju alltid en massa färg! Här är en bild:

Älskar hennes stil! Hittade ingen bättre bild så ni får nöja er med en här!

Men iallafall, Vårens Mode för mig är Basic-kläder med ett stänk av färg ELLER En helt färgbombad stil

När det gäller Överkropp kör jag på antingen många accesoarer och färgstarka tröjor/linnen ELLER få smycken mec basic kläder

Underkroppen kör jag på Jeans och när det blir varmare shorts. Har köpt ett par nya jeans som är slitna och blekta: SÅÅÅ SNYGGT!

Vad har du för kläd stil? Önska inlägg!



//Sanna


Presentation


Hej! En tjej på 12 höstar som bloggar om sitt liv, fråga på frågor och kommentera gärna. Önska gärna inlägg :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards