Alla inlägg under januari 2014

Av Sanna - 27 januari 2014 15:47

Hola!
Jo, ni vet vad Victoria's Secret är va?
Jag tänkte köpa några body mist därifrån, men vet inte vilka!
Så tipsa gärna.
Men här är en bild på några som jag funderar på, det är de där det är 3 st tillsammans, det finns två på bilden och det är kombinationerna coconut passion, aqua kiss och strawberries and champagne och such a flirt, hello darling och daydream. Tänkte köpa båda för att det är ett sjukt bra pris.
Tre såna där koster egentligen 885.- men nu kostar de 339.- och då blir två st 680.- och det är mindre än om man köper en sån blandning så..
Men det var nog allt, så ..

See Yaa

//Sanna

Av Sanna - 24 januari 2014 16:20

Hola!
Idag är det fredag(YAAAY) om ni missat det ;)
Och i skolan idag hade vi SO, NO, Engelska och EA
Bara 4 lektioner ?
Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska nog åka och shoppa..
Behöver inte mer tröjor, men jeans behöver jag och det är ändå sjukt kul att shoppa..
Igår var jag med en kompis
Hon går inte på vår skola längre, så vi träffas inte så mycket..
Det är tråkigt men ändå..
Iaf så hade de prov idag så en kille hon känner ringde henne för han behövde lite hjälp med att plugga.. Och jag var typ helt sjuk då.. Och aa.. Det var ju inte alls pinsamt ;)....
Så..
Det var nog allt..
See Yaa


//Sanna

Av Sanna - 17 januari 2014 11:50

Här är min senaste Spellista på Spotify!

Den här musiken lyssnar jag på just nu!

Så...

Det var nog allt..

//Sanna <3<3


#spotify

Av Sanna - 16 januari 2014 19:17

Hej!
Jag är faktist sjuk, men det är jag verkligen.
Vet ni vad det tråkigaste i världen är? Förutom krig, svält och föräldralösa och sånt
Jo, att vara sjuk.
Man kan knappt gå utan att få huvudvärk elr yrsel(Så är det iaf för mig)
Så man ligger bara i soffan/sängen och ser på tv eller typ är på datorn..
Det är sjukt tråkigt/jobbigt

Så har gjort det i 2 dagar nu..
Och så har min syrra tagit ner vår router(internet) till hennes rum, och när hon är i skolan så stänger hon av den, så jag kan inte vara på min padda eller min dator förrän hon kommer hem..
Så ja..
Nu lever jag på huvudvärkstabletter och skorpor för orkar inte äta nåt...
Så det var nog allt..

//Sanna

Av Sanna - 14 januari 2014 16:57

Aloha!
Har rätt tråk, så dags för ett inlägg!
Just nu så dampar jag på min dator för att det typ inte går att logga in på något, så skriver på paddan istället..
Idag är det tisdag om ni missat det, och det är även min längsta dag i skolan. Slutar kl 4..
Fast jag gillar tisdagar..
De är typ bara mina favvo lektioner osv.
Först har jag Ea(Eget arbete) och det är som elevens val typ.
Och det har jag till lunch.
Sen har jag spanska dör vi har en sjukt bra lärare så typ extra plus för det
Sen har jag Ea igen
Efter det engelska där vi har spanska läraren
Och sist Bild
Så aa...
Vänta.... Jag tror att jag äntligen kom in på ask.....
Nä, det gjorde jag inte..

Asså Gud vad jag f-fryser..
Hämtar min favvo filt

Så, nu blev det lite varmare
Tror jag börjar bli sjuk..

Men iaf, imorgon ska vi ha nån novell grej.
Vi 6:or ska skriva en novell med 2:or.. Kul, va? Näe, inte alls...
Vrf ska vi alltid jobba med de mindre.. Kan inte dom jobba med varandra?
Asså, jag har inget emot barn, men de i min skola är... Ja, hur ska man beskriva dom?
Det enda bra är att vi inte har några andra lektioner onsdag och torsdag.. Ja, vi ska jobba med de i 2 dagar...
Kan nån vara snäll och skjuta mig? Eller vänta... Jag kanske ska se till att jag blir sjuk, hehe..
Om jag är sjuk imorrn, Blir ni iaf inte allt för förvånade hehe..

Det var nog allt
See Yaa!

//Sanna

Av Sanna - 11 januari 2014 15:56

Aloha Dudes och Duderinas!Sorry för dålig uppdatering.Det har blivit lite mycket nu när skola börjat..Jag går i 6:an By the way. Vilken klass går du i?Just nu sitter jag i soffan med Ester(Min Hund) Brevid mig som sitter på tidningen.Ahapp, Nu ligger hon på den..Och så messar jag med en kompis..Har ganska tråkigt, så då tänkte skriva ett inlägg..Kan ju skriva om vad jag gjort i veckan:-Måndag: Gjorde inte så mycket, Var ledig..-Tisdag: Hade Studiedag, Så Chilla mest..-Onsdag: Började skolan igen, Hade gympa första och sluta typ 12.30-Torsdag: Gick i Skolan, Kom på i sista minuten att jag hade glosförhör i spanska, såfick typ panik.. Slutade 14.45-Fredag: Gick i skolan, Hade glosförhör i Engelska(Fast det hadejag övat till, hehe), Slutade 13.30Aa, Typ Så..Men aja..Tror det var allt//Sanna <3 :*

Av Sanna - 4 januari 2014 13:00

Hej, sorry för dålig uppdatering....
Haft lite att göra.
Men iaf, mitt rum är typ en katastrof.. Det är kläder överallt osv, och orka städa det.. Asså min syrra fick det stora rummet i vårt hus när vi flyttade hit.. Fast hon har inte lika mycket kläder som jag(det rummet har ett rum istället för garderob) eller lika mycket saker. Men som vanligt får hon allting. Det enda jag har fått före henne i mitt liv är en soffa och saker från Victoria's secret.. Det suger att vara lillasyster.. Har ni syskon? Är ni lillasyster/lillebror, mellan syskon eller storasyster/storebror? Jag är minst av 3 syskon (även om min bror inte bor här, men liksom...).
Blir ni/era syskon särbehandlade?
Det var nog allt, måste städa mitt rum...

//Sanna :* <3

Presentation


Hej! En tjej på 12 höstar som bloggar om sitt liv, fråga på frågor och kommentera gärna. Önska gärna inlägg :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards