Alla inlägg under februari 2014

Av Sanna - 26 februari 2014 16:59

Aloha!

Vart hos frissan idag. Klippte topparna bara.

Vet ni vad jag har tänkt på att göra med mitt hår?

Har faktiskt funderat på färga/tona håret plomonrött. Alltså, som Ariana Grande.

Det skulle vart coolt. Eller så skulle jag vilja färga/tona brunt.

Skulle ni vilja färga/tona ert hår i nån färg?

Eller har ni gjort det? Kommentera!


Har inte så mycket mer att skriva.


See Yaa!

//Sanna

Av Sanna - 24 februari 2014 17:30

Tjabba!

Som William Shakespeare en gång sa: "Hej".

Näe, Men...

Jag har sportlov nu..

Fast typ alla mina vänner har rest bort..

Forever alone i Sverige.

Nu sitter min hund brevid mig och tittar på vad jag gör..

Min hund är inte speciellt smart faktist....

Men det var nog allt


See Yaa

//Sanna


Av Sanna - 22 februari 2014 13:04

Hola!

Sorry för dålig uppdatering, vårt internet har vart dåligt..

Iaf...

Jag vet inte vad jag ska skriva om..

Ska jag skriva om typ mode, smink och sånt?

Eller ska jag skriva om typ uppgångar, nedgångar, mitt liv och sånt?

Kommentera gärna..

Ska försöka vara lite mer aktiv, men har nationella och sånt nu.


Jag har köpt några VS(Victoria`s Secret) Body Mist för ett tag sen.

Jag köpte Pure Daydream, Pure Seduction, Hello Darling, Coconut Passion, Love Spell och Such a Flirt.

Rekomenderar Pure Daydream och Hello Darling sjukt mycke!!

De luktar såhär:

- Hello Darling: Luktar typ godis.. Typ Pigilin(Eller hur man nu stavar de) Älskar den iaf <3 Betyg: 5 av 5

- Pure Daydream: Luktar Blommigt och Sött. Älskar den <3 Betyg: 5 av 5

- Pure Seduction: Luktar gott, men lite starkt. Fast det är ju ganska bra. Gillar den mycket :) Betyg: 4 av 5

- Coconut Passion: Luktar Vanilj och Kokosnöt. Luktar lite som sololja som luktar som kokos. Gillar den Mycket ;) Betyg: 4 av 5

- Such a Flirt: Luktar blommigt. Har den i parfym också, så har inte andvänt body misten så mycke. Gillar den ganska mycket :) Betyg: Måste nog ge den 3 av 5.. Är inte storm förtjust.

- Love Spell: Luktar fruktigt. Tycker inte om den jätte mycket faktist... Den luktar väl gott men :(.. Betyg: 2 av 5.. Förlåt...


Så aa...

Det var de..

Har du några?

Kommentera :)

Det var nog allt så...


See Yaa


//Sanna

Av Sanna - 5 februari 2014 21:01

Hej!
Sorry för dålig uppdatering, haft fullt upp i skolan och så.
Ni vet att jag skrev att jag skulle börja träna som nyårslöfte? Jag har börjat nu.
I en hel timme gjorde jag muskelövningar och yoga på Wii Fit.
Jag tycker iaf att det räknas som träning ?
Men när snön försvunnit ska jag börja på allvar ?
Men det var nog allt...

Eller juste! Jag har nationella prov den här veckan så kommer nog inte blogga så mycket...

See Ya

//Sanna

Presentation


Hej! En tjej på 12 höstar som bloggar om sitt liv, fråga på frågor och kommentera gärna. Önska gärna inlägg :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards