Alla inlägg under december 2013

Av Sanna - 31 december 2013 14:25

Hej på er!
Nu börjar ju vårmodet komma och jag tycker att färger som alltid är snygg på tidig vår/sen vinter är pastell, silver/metall, champagne och basic-färger
Jag ÄLSKAAR Jeans!! Det passar till allt, jag tycker att det är superskönt.. Det finns inga nackdelar
Det finns ju blåa (Orginal jeans färg), svarta, vita, ljusblå, mörkblå. Det är snyggt att matcha en stark färgad tröja/byxa med en neutral( svart,vit,naturfärgat och bruna) tröja/byxa. Jag älskar det ??
Vad är ert favoritplagg? Vad tycker ni är snyggt att matcha?

//Sanna

Av Sanna - 31 december 2013 13:33

Hej! Tänkte bara säga att jag gjort nya kategorier.

- Söta djur kommer vara bilder jag tagit från nätet och de jag själv knäppt

- Mode Enligt Mig är mina personlig tips på vad jag tycker är snyggt mode, accessoarer och skor osv.

- Tips På Resor är att jag kommer tipsa på hotell, resmål och sevärdheter jag tycker ni borde kolla in 👍


Det var nog allt.


Fortsätt trevlig nyårsafton 👋👋


//Sanna

Av Sanna - 31 december 2013 12:52

Hej! Gott nytt år på er ??
Jag har hälsat på min halvbror idag ??
Han sov när vi kom, han brukar inte vakna tidigt (klockan var 12) så..
Ikväll sak vi fira med några kompisar här, det ska bli mysigt..
Hur ska ni fira? Använder ni raketer?
Vi ska göra det men min hund kommer nog dö..
Btw, har ni husdjur? Jag har haft ganska många..
Aja, hade inte så mycket att skriva.
Jo, imorgon åker ju jag hem ??
Men sen har jag nog inget nytt..
När börjar ni skolan igen? Vi börjar 8 jan.. Asså nu om 12 timmar har det gått nästan en timme av 2014..
Aja, det var allt.
Gott nytt år på er igen!!!

//Sanna

Av Sanna - 29 december 2013 11:03

Hej!
Vaknade precis, Asså 10.30 vaknade jag men aja..
Jag har alltid svårt att hitta bra låtar. Jag ÄLSKAAR Musik.
Så här kommer mina egna tips på bra låtar:
- Lady Gaga Medley- Sam Tsui (En cover men sjukt bra??)
- Heartattack- Demi Lovato
- Heartattack - Sam Tsui, Chrissy Costanza of against The current( Cover)
- Cups - Sam Tsui, Kina Grannis, Alex G, Kurt Schneider (Cover)
- So Sick- Ne-Yo
- Hurtful- Erik Hassle
- Stronger- Sam Tsui (Cover)
- Behind This Hazel Eyes- Kelly Clarkson
- Halo- Sam Tsui (Cover)
- Timber- Pitbull
- Freedom- Akon

Där är några superbra låtar.
Du kanske märker att jag skriver mkt Cover.
Gillar verkligen Sam Tsui,så lyssnar på typ alla hans covers..
I alla fall, hoppas du kommer lyssna på nån av låtarna.
Vilken är din favvo låt?
Vilken musik genre gillar du? (genre är typ pop, klassisk, rock osv.)

Kommentera och fråga på!

//Sanna

Av Sanna - 27 december 2013 17:50

Hej! Sorry att jag inte skrivit förrän nu, men jag har inte kunnat komma in.. Idag har jag inte gjort så mycket. Mest myst med hundarna här. Farmor och Farfar har en hund, Gumman, en Golden retriver, sen har grannarna( som är min pappas faster) en hund, Tina, Labrador och de andra grannarna har också en hund, Hanna, också en Labbis.
Sen har jag läst lite ur en bok som heter Eld??
Den är fortsättningen till en bok som heter Cirkeln.
Men jag orkar inte berätta vad den handlar om..
Nu precis åt vi mat, som bestod av rester..
Vad har ni gjort idag?
Ikväll ska vi se filmer från Ghana, där min pappa har bott när han var liten.
Ska ni göra nåt speciellt ikväll? Kanske mysa med vännerna eller familjen.
Brukar ni ha fredagsmys? Och vad består en av? Kanske chips och dipp, eller ett hälsosammare val, som typ fruktsallad eller grönsaker med dipp?
Det är faktist ganska gott..
Kommentera gärna och fråga på?
Ha en fortsatt mysig fredag ???

//Sanna :* <3

Av Sanna - 26 december 2013 16:04

Hej! Just nu sitter jag i bilen, och det är lite svårt att skriva det här.. Men aja...
Jag har åkt bil sen 8 imorse, med 2 pauser ( mat och tankning) och kommer fram till Luleå ungefär 8 till halv 9 ikväll..
*Stöööön*
Just nu är vi snart i Umeå.
Min hund sitter mittemellan mig och min syrra, och hon flåsar som bara den. Men det är ganska varmt här bak så förstår henne, vilket ingen annan i familjen verkar göra..
Eller så bryr de sig bara inte.
Juste.. Jag har interns berättat om min familj ?
Okej, det här är min familj:
- Min syster Melinda, 14 år
- Min hund Ester, 3 år
- Min pappa Ulf (kallas Uffe), 49 år
- Min mamma Cecilia(Alla säger Cilla, så det är typ hennes namn..), 50 år
- Min (halv-)brorsa Johan, 18 år (Han bor i Luleå, en av anledningarna att vi ska dit)

Det var min familj det..
Hur ser din familj ut? Är dina föräldrar skilda? Är du ensambarn eller har du syskon?
Kommentera gärna, som vanligt
Fråga på. Personliga frågor, roliga, konstiga eller seriösa, fråga vad du vill!

//Sanna :* <3

Av Sanna - 25 december 2013 17:40

Kände att det var dags för en paus mellan packningen..

Iaf.. Jag tänkte skriva några nyårslöften..
Asså, det här är typ som en dagbok, eller vad man ska säga.. Jag har försökt att skriva i liksom, en riktig bok, fast få så ont i handen och så, så jag kör en på iPad/Dator/Mobil
Haha, näe men här kommer några nyårslöften:

- Jag ska börja träna, jag menar det faktist.. Så fort snön (fast det är ingen snö här, men ni vet vad jag menar..
- Jag ska försöka få minst C i de flesta ämnena, gärna högre.. ( Fick B i NO, fast D i MA, så ni kanske fattar vad jag menar
- Jag ska sluta trycka ner på mig själv.. Och\Eller sluta låta andra göra det..
- Jag ska försöka skriva ofta på bloggen

Jag tycker att de är ganska bra..
Vad ska ni ha för nyårslöften?
Eller ska ni inte ens ha det?

Kommentera gärna och fråga.

//Sanna

PS. Imorgon åker ju jag till Luleå, och vi åker bil, så jag kommer kunna blogga därifrån också.
Ha en bra Juldag!! :* <3

Av Sanna - 25 december 2013 13:28

Aloha! Jag sitter här och skriver detta medans jag packar.. Min hund ligger på min resväska, men aja..
Jag kanske inte berättat om henne än..
Ester (Som hon heter) är en Golden Retriver, 3 & 1/2 år, ganska konstig och världens finaste?
Hon är lite konstig.. Asså, hon är iaf inte normal..
Vet inte hur jag ska förklara..

//Sanna

Här är en bild på henne:


Presentation


Hej! En tjej på 12 höstar som bloggar om sitt liv, fråga på frågor och kommentera gärna. Önska gärna inlägg :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet inte

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards